onsdag, april 17, 2013

Bloggen har vilat lite

Ja bloggande är inte min starkaste sida just nu. Även Facebookandet och Twittrandet har gått ned aningen och det är främst på Instagram jag håller uppe någon form av aktivitet. Vet inte varför men det har väl lite med mättnad och ork att göra.

Så vad har hänt sista tiden? Ja vintern har ju fortsatt att hålla oss i sitt grepp. I påskas var planen att åka till mina föräldrar och se till så att Oscar fick åka lite skidor (slalom). Tyvärr så inleddes påskveckan med att jag blev sjuk på måndagen och sen väntade en vecka av feber, värk, trötthet, enorm orkeslöshet för hela familjen. Oscar hade feber i två dagar men var annars rätt pigg men jag och frun var rejält sjuka. Först mot slutet av påsken var vi sugna på mat och orkade ta oss ut i luften igen. Det var segt att gå och jobba igen dagen efter annandag påsk men det gick. Min röst var dock näst intill borta i några dagar och först nu, två veckor senare, börjar jag känna mig okej i halsen och kan trappa ner på dom där äckliga halstabletterna. Undrar om inte jag är Sveriges största konsument av Vicks Honey Fresh!!!