tisdag, december 22, 2009

Jag har syndat!

Ja bloggen har legat nere ett bra tag nu. Ber om ursäkt för den synden! Det berodde först på hög arbetsbelastning och ändrade sovrutiner för Oscar (vi kunde äntligen gå och lägga oss tidigare och få mer sömn). Men sen har familjen drabbats av en massa tråkigheter som jag inte vill gå in på närmare. Det har dock inneburit att varken tid, kraft eller inspiration funnits till att skriva så många rader. Några kortisar bara:

- Julen kan komma att bli något uppskjuten.
- Oscar mår prima och är den godaste killen som finns
- Julklapparna är inköpta men det blev inte på det sätt som jag tänkt mig.
- Jag lider verkligen med den otursförföljda frun.
- Korintkakorna blev goda.
- Granen ska kläs om en gång till.
- Jag har sökt nytt jobb men borde nog ha hört något nu så det är väl bara att stryka det.
- Jag har svårt att få till julstämning men knäcken blev också god.
- Vi kommer så småningom att ha en hel massa tomma flyttkartonger.
- Vinyl 107 försöker i alla fall lätta upp min julkänsla genom att bara spela julmusik.
- Det är fint med snö men lite jobbigt att dra barnvagn i.
- Jag är nöjd över att vi köpte en rejäl barnvagn och ingen vagn med leksakshjul fram.

Det var allt för nu!