tisdag, december 08, 2009

Överlever bloggarna?


Är bloggfenomenet över nu? Bloggar har ju funnits ett antal år och det var ju förstås en hype när dom kom men har bloggarna överlevt? Nog kan man väl säga att bloggar är här för att stanna även om de utvecklas och i viss mån kallas något annat. Bloggar är väl egentligen också en utveckling av privata hemsidor men där man lätt kunna starta upp en s.k. blogg och köra igång! Min egen blogg har funnits ett tag. Den har förekommit i två skepnader men det är här på blogger jag har funnits den största delen av tiden. Den här bloggen startades för fem år sedan just idag och det torde väl firas. Jag kanske kan lura med frun på lite skumpa. Fem år är faktiskt några år och förhoppningsvis överlever bloggen ett tag till även om det från tid till annan är lite lägre frekvens vad gäller inlägg… Visst har bloggen utvecklats och förändrats men jag är troligen samma lilla jag. Så skål för fem år! Hipp hipp hurra för min blogg!!!