fredag, juni 29, 2007

Stor saknad i ottan

Jag saknar Adam & Gry i Mix Megapol på mornarna. Ja jag saknar t.o.m. Anders Timell!!! Jag saknar deras röster och deras härliga munhuggande. Jag saknar de vitala diskussionerna och de helt sjuka vändningarna. Jag saknar kanske inte Alex Schulman lika mycket men som substitut har jag ändå de senaste dagarna halkat in på Alex blogg på Aftonbladet. Jag läste mycket sällan Alex förra blogg men nu har jag hitta till Aftonbladet och det som har fått mig att hålla mig kvar är nog kopplingen mellan Alex blogg och hans blivande fru, Katrin Zytomierska:s blogg. Hennes blogg bytte dessutom nyss adress eftersom hon börjat få lön från Schulmans gamla arbetsgivare som ju, på något vis sade upp bekantskapen med Alex. Kul grepp av Bonnier på stureplan.se. I vilket fall som helst så får man här två sidor av nästan samma mynt och ett relativt onormalt kärleksgnabbande i offentlighetens ljus. Visst förstår jag att saker och ting kan överdrivas men ändå. Lite kul är det iaf. Men Adam Alsing & Gry Forsell! Varför måste ni ha såååå lång semester?