onsdag, februari 16, 2011

Tråkig flyttrapport igen...

Nu är det nästan färdigpackat på jobbet. Har 11 kartonger packade nu och har lite småsaker kvar som behöver åka ner imorgon. Sen har jag mitt klädskåp också men det tar jag själv på måndag. Nu börjar jag bara bli rätt less på allt praktiskt runt flytten. Jag har t.ex. en skärm som jag behöver för ett visst program. Men den skärmen får jag inte ta med mig och på nya rummet står en mini-skärm. ”Vi får ta det sen” säger man på IT-sidan på nya stället. Känns inte som om jag tror på det riktigt. Kollegan har en ännu större skärm som hon fått för att hon jobbar med ett system. På nya stället är det systemet inte prioriterat så hon kommer inte att få en stor skärm. Skitsaker i ett större sammanhang men lägg därtill de små rummen med minimalt med hyllutrymme och lite annat strul så byggs det upp en liten jobbig mur inför den fysiska flytten till nya stället. Ska bli intressant att se hur mycket av innehållet i mina 12 kartonger som ryms i slutänden. Resten får jag väl sortera ut när jag får tid. När jag får tid? Haha… Nej jag känner mig lite sur inför det här! Kanske lite för att jag behövt stresspacka.