torsdag, september 23, 2010

Nu är det slutfirat!

I lördags gick så min ”pip”-årsfest av stapeln. Jag hade superkul! Jag hoppas att gästerna också uppskattade festen. Vi började med en välkomstdrink innan vi gick loss på cateringbuffén som enligt gästerna var jättebra. Efter maten blev det sedan lite musikfrågesport med den kille som vi anlitat för att stå för musikunderhållningen. Mitt lag vann inte! Grämer mig för att jag trots 45 minuters skrynklig panna inte kom på att Skifs gäng hette Blåblus! Satt fast på Blue Suede Shoes fast jag visste att det bara var något liknande. Sen var det kaffedags med praliner och kladdkaka innan artisten ökade tempot och det blev dans fram tills vi drog ur proppen. Han var riktigt bra som enmansband och spelade en väl avvägd mix av pop och rock. Tror det bara blev en ballad men så ska det väl vara när det är fest eller hur! Kul hade vi och jag hoppas alla som var där också hade riktigt roligt. Nu återstår bara att dricka upp alla goda presenter!!!