tisdag, oktober 23, 2007

Snuskfaktor

Det är fullt städsjå där hemma. Om någon skulle komma förbi på besök i slutet av veckan skulle dom nog inte tro att vi lagt så många timmar på städning men när man fokuserar på vissa detaljer och gör det noga så kan det ju bli så att allmänintrycket inte påverkas lika mycket som om man gjort en övergripande storstädning. När jag svabbade runt igår så kom jag och tänka på alla rapporter om snuskdetaljer i hemmet. Jag tänker då på bakteriehärdar. Hur klarar vi oss med sånt (enligt mig):

Disktrasa 4 i betyg
Diskborste 4 i betyg
Diskbänk 4 i betyg
Min tandborste 3 + i betyg
Sophink 2 i betyg
Spisen 2 i betyg
Kylskåpet 3 + i betyg
Handfat i badrum 3 + i betyg
WC 4 + i betyg
Badrumsgolv 3 i betyg
Disken 4 i betyg

Oj… det där var kanske ett något för utelämnande inlägg!

PS! Femmor är för pedanter. DS! :-)