tisdag, maj 16, 2006

Varde ljud!

Sedan en tid tillbaka så åker jag tunnelbana till jobbet igen. Härtill är jag i princip tvingad. En stor nackdel är att jag därmed inte kan lyssna på mobiltelefonens radio på väg till jobbet utan i så fall bara under de korta bitar av promenad som jag har. Sen får jag hiva upp min lågbudgetMP3-spelare om jag ska ha lite underhållning när jag läser Metro, City eller några jobbpapper. Men inte har jag orkat släpa lurar till både radio och MP3-spelare inte så det har mest blivit MP3. Detta fram tills nu! Igår fick jag nämligen en ny mobiltelefon på jobbet. Det blev en Sony Ericsson 750i. I den har jag både radio och MP3-spelare och kan därför snabbt switcha mellan de båda. Telefonen verkar för övrig helt okej med skaplig kamera och okej minne. Ljudet i lurarna är dessutom helt acceptabelt. Tack för det arbetsgivaren!