torsdag, september 29, 2011

Inlägg nummer 2000

Här kommer blogginlägg nummer 2000 i denna blogg. Jag började blogga i december 2004 dvs för nästan sju år sedan. Under ett år bloggade jag istället på MSN Live Spaces. Alla dessa inlägg är nu förlorade för bloggen skulle ha flyttats över till Wordpress men det lilla mail som indikerade detta för mig missade jag. Ett mail missade jag alltså och ett års dokumentation är borta. Uselt Microsoft!!! Under det året var jag toastmaster på ett bröllop, hade en större födelsedagsfest, bytte jobb, svensexa, sommar i Finland och Spanien, en vårtripp till Åland m.m.

Den här bloggen då. 2000 inlägg på nästan sju år blir ju, om man rensar för ett års frånvaro, blir 0,9 inlägg per dag. Med tanke på att det blivit en del bloggpauser så tycker jag nog att frekvensen är relativt god ändå. Hur firar man 2000 inlägg då? Genom löfte om bättre intensitet och en cappuccino till förmiddagsfikat tror jag.