fredag, december 17, 2010

Så slog magsjukan till!

Oscars magjuka håller i sig men mest nattetid. Han har ätit dåligt sedan i tisdags natt men nu börjar han få i sig lite. Dricker gör han! Men igår vid lunch började jag känna att jag var lite illamående och sen kom det! Oscar sov när jag körde första svängen och sen blev det 4 svängar till, en gång i timmen innan det klingade av. Frun kom hem under tiden och började också känna sig lite risig fram på kvällen och sen åkte hon också på det. Jag har varit helt slut idag och fick inte i mig så mycket före eftermiddagen men sen har jag repat mig och nu är jag väl okej så när som på tröttheten. Stackars Oscar har inte haft så roligt när båda hans föräldrar varit sjuka. Fruns illamående håller tyvärr i sig mycket längre än mitt. Hon har nu varit däckad i snart ett dygn. För egen del var jag ju skaplig på 12 timmar. Nu får vi ser hur det här slutar och hur länge Oscars nattliga kräkningar håller i sig. Återkommer när ork och tid finns!