onsdag, juni 11, 2008

Seriös bonding!

Strax efter sju imorse sprang jag iväg till den just nu högste chefstjänstemannen i huset för att diskutera en i allra högsta grad komplicerad juridisk fråga. Precis när vi var klara så ringde min mobiltelefon och Lustans Lakejers ”Diamanter” ljöd som ringsignal ur min lur. Jag svarade kort och lade sedan på varpå chefstjänstemannen sa: ”Ah, Lustans Lakejer…”. Sen började han recitera låten ” Jag ska börja bli elak, jag ska odla mitt hat för om hatet är tillräckligt kallt så ser man världen så klart. Och jag ska skapa intriger, jag ska inte gå att lita på för om dom vet att jag går bakom deras rygg så känner dom sig så små.”. Jag blev verkligen paff! Ingen har hittills utan att ha vetat om det hört min ringsignal och sagt att de känt igen den. Snacka om bonding!