onsdag, januari 17, 2007

Jocke gifter sig!

Ja nu är det officiellt! Jocke ska gifta sig! Äntligen går det att prata fritt om detta underbara. Jag ska äntligen gifta mig med min älskling. Planer har funnits sedan länge och de konkreta planerna tog fart förra våren och efter ett antal besök på herrgårdar, restauranger, festlokaler m.m. så har vi bokat och bokat av lite olika etablissemang innan vi till slut bestämt oss för ”vårt” ställe. Förberedelserna har hittills tagit väldigt mycket tid och vi har varit lite stressade av det faktum att man måste vara så väldigt tidigt ute här i stockholmsområdet. Men det mesta ser ut att falla på plats och eftersom kyrkan och middagsfesten är bokad och brudklänningen är inköpt så är det väl egentligen inte så mycket av det absolut nödvändigaste som saknas… ja det skulle ju möjligen vara ringarna då men vi har kört det racet också och vi är nog ganska på det klara med vad det kommer att bli för något. Senast idag borde de inbjudningar som skickats inom Sverige landa hos sina mottagare. Utlandsgästerna kanske får vänta någon dag extra.

Det känns spännande och härligt att ha detta framför sig. Det är en lång och mysig resa kvar fram till altaret men tiden går fort så det gäller att njuta.
Jag vet att det är några här som läser min blogg som borde ha fått en inbjudan. Vi hoppas ni som fått inbjudan hem i brevlådan har möjlighet att komma!