onsdag, januari 12, 2005

Pannkakor, nytt liv och rostangrepp!

Jo gårdagen blev bra med ett helt lass med pannkakor. Det var nog minst ett år sedan jag åt det och säkert ännu längre sedan jag lagade det hemma.

Idag börjar ännu en gång det nya livet. Jag har nu nått en nivå som motiverar mig att ta tag i livet. Motivationen är alltså på G och det är därför jag tror att det kommer att gå ännu en gång. Så nu är det alltså träning, kost och sunt leverne som gäller ett bra tag framöver. Träning förresten!? Det har vi inte sett till än men så är det ju bara morgon också! :-)

Bilen måste förresten på verkstaden innan den får åka på besiktning. Jag börjar bli rädd för att gamla Bettan gjort sitt i bilprovningens ögon. Rosten under var tydligen rätt hård redan förra året. Så snart är man kanske billös (och har mer pengar över! :-) )
Take care,